sunnuntai 22. elokuuta 2010

Sateenkaaren väreissä

Yhtäkkisen idean pulpahtaessa, päätin tehdä seuraavanlaisen rannekorun. Tiesin sille jo saajankin! Rakastan kaikenlaisia eri värejä, joten tää oli myös mun mieleen tosi paljon. Rannekorusta tuli tosi hiano!

Wikipedian mukaan, nämä perussateenkaaren värit tarkoittavat Pride -lipussa seuraavaa...

  • punainen - elämä
  • oranssi - parantava voima
  • keltainen - aurinko
  • vihreä - luonto
  • indigonsininen - harmonia
  • violetti - yhteishenki

Alun alkujaan lipussa oli 8 väriä, myös vaaleanpunainen (seksi) ja turkoosi (taide).

Tässä kuvia, jotka otin, ennen kuin lahjoitin korun kaverilleni.

    

Tän nimi on sitten Balance.


ps. Oon tajunnu et tää mun blogi alkaa oleen jo pelkäästä korujakoruja koruja. Ehkä mä sit oon löytäny sen kutsumukseni? Olkoon tää sit korublogi... Vaikkakin tekis mieli tehdä korublogi ihan eri nimellä. Hmm... Mietintään! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti